lördag 28 februari 2009

Lite grönt..

Hej! Lördag em...städning och röjning verkar aldrig ta slut..Tänkte bara visa lite saker som nyligen införskaffats!




Köpte två vårfräscha tyger på noll54 interiör. Gardiner till tvättstugan tänkte jag att det skulle bli.. Här i stan har det också öppnat en ny liten inredningsbutik med inredning i lantlig stil;" Iris o Doris" ..där köpte jag spetsen och det andra bandet!







Där köpte jag också den här gamla ommålade burken..gillar färgen :) De hade lite gamla grejer i den butiken också, kul!

Nu ska jag skynda mig att göra klart här så man kan slappa framför melodifestivalen sedan! ..och kanske kan det bli lite tid över till att sy imorgon!

Ha det bra alla som tittar in här!

8 kommentarer:

Maria sa...

Gud så snyggt det var att ha pelargonen i en plåtburk! Vem hade kunnat ana det? Snygga tyger med, särskilt det gröna med prickar,

Ha en skön kväll, jag hamnar också framför melodifestivalen, den är ju från Malmö denna gång! Vår coola nya arena!

Kram på dig!!

Marie sa...

Fina tyger, Noll 54 har mycket fint. Var där i veckan och köpte mig en fin spegel.

Ha en mysig kväll med melodifestival. Här blir det oxå att kolla den, kram Marie

Maria sa...

Hehe, jag har mer faktiskt :) Kanske blir fler utlottningar!!

Kram på dig!!

livet på utanäs sa...

Underbart ... jag älskar också den där gröna färgen och prickar på tyger har alltid varit en favorit för mig ...

Här sitter vi med en nykastrerad hund som INTE trivs med livet just nu ,huvaligen sååååååå trååkigt...

Ha en fin kväll !
Kram Sussi O

hemtrevnad marie sa...

Ojojo, vilken fin plåtburk ...den där nya affären verkar vara mysig...ligger den i Karlstad??
Såg att du skrev om bröderna bus...är det en affär ...inne i stan??
Gillade verligen de burkarna skulle behöva ha till kattmaten...
Tavorna du köpt på tradera är såå fina ...gillar också gamla reklambilder!
Ha en fin tisdag!!
kramis

Linneas Hjärtefröjd sa...

Hej! va kul att du skrev så jag hitta dej oxå!! :)
TACK goaste!! ja precis, jag går o letar gammalt hela tiden.. japp, jag instämmer,har bestämt mej för att låta dom va som dom är...

så mycke fina gamla grejer du hittar, me like :)
ha en underbar dag!!
kramar linnea

Lina sa...

Hej! Kul att du hittat till mig! Det gjorde det ju också lättare för mig att hitta hit:) Fina inköp du gjort! Det gröna tyget med prickar är vårigt som tusan.
/Lina

Älfgärdet sa...

Men du, de där Iris & Doris har jag missat!!! Var ligger den?