onsdag 21 oktober 2009

5 minuter på morgonen..

Hejsan! Det pågår en rockad här hemma just nu, våra sovrum flyttas från nedervåningen till övervåningen. Det medförde lite mer jobb än väntat, tyvärr...och att vi lider av tidsbrist gör inte saken lättare. Tänkte ju visa bilder från lite smådetaljer i sovrummet, men det har inte blivit färdigt nu heller :( ..
På tal om tid så hade vi en köksklocka som i och för sig var fin, men den visade alltid 5 minuter för sent! Och mitt i all morgonstress glömde jag alltid bort det, när vi så äntligen kom iväg var vi i själva verket ytterligare 5 minuter försenade, Grr!.. 5 minuter på morgonen, det är 5 värdefulla minuter !

Nu har vi en ny köksklocka i retrostil, den verkar gå rätt än så länge...










För att matcha det gröna ;) köpte jag färgglada muffinsformar på Lagerhaus. Får se om jag nu får TID att baka också..
Allt för idag!

7 kommentarer:

Vit som snö sa...

Nu var det riktigt längesen jag tittade in här så jag fick kolla genom massa fina inlägg. Härligt:-)
Vilken vacker sänggavel du har!
O jag gillade den mörka fina vardagsrumstapeten! O mycket annat!
Ha det gott! Kram Cilla

Lyktor och Tyg sa...

Så fina muffinsformar, härliga. Klockan passade in bra tycker jag.
kram Kristina

Jenny sa...

Hej!
Vilken snygg klocka och en sån underbar grön färg på dörren!!


Ja, det börjar bli lite trångt här*fniss*, funderar på att sälja av lite pryttlar på Tradera:)

Kramis Jenny

Blåbärs och smultronstället sa...

Snygg klocka och bra att den går rätt...fem menuter betyder som sagt mycket på morgonen...
Härligt med gröna detaljer. Dessa formar måste jag kolla in på Lagerhaus.
Kram Susanne

Älskade pion sa...

Det där med tid är lite klurigt ibland. ;) Vilka söta kakformar du har köpt.ha en skön kväll. Kram Ulrika

Kicki sa...

Hej på Dig
Ja det där med tiden på morgonen är rena katastrofen ibland. Himmel vad man stressar ibland.
Härlig klocka!
Ha det Gott
Kram
Kicki

Galleri Hönshuset sa...

Hej, allt väl?

Härlig klocka, och jag gillar den gröna dörren, så uppiggande =)

Fint sovrum har du också...

Ha en härlig söndag. Kram Pirre