tisdag 25 november 2008

Badrumsbilder

Hej!
Tänkte visa lite badrumsbilder eller ,rättare sagt, badrums detaljer..
Vårt badrum är ungefär lika stort som en skokartong :) och inte heller renoverat..
Badrumsskåp från IKEA i en skön retromodell !

rutigt golv är snyggt, men helst skulle det vara svart och vitt...



Här förvaras det inte medicin just nu ,men det behövs förvaringsställen för alla smågrejer..







Det är en utmaning att få till det när man inte har grunden som man vill , men samtidigt tycker jag att det är himla kul att piffa till det med små, enkla medel!

Nu kan snart inte jag heller hålla mig....det har snart varit jul i 2 månader på bloggarna..nu måste även jag upp på vinden och leta fram adventspyntet! Hej så länge!

3 kommentarer:

Älfgärdet sa...

Ja detsamma gäller för mig...nu måste jag ha fram lite pynt! Fick ett svar på en kommentar hos Smultrongården att de inte har öppet fredagar....hrm....vi åker väl ändå, men det är ju jädrans typiskt, eller hur?!? :(

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej, kul att du tittade in! Va mysigt med en lite trip till Örebro, mysiga butiker är ju som sagt Hallongården & Smultrongården. Vet faktiskt inte några fler såna butiker tyvärr men där emot har jag lite tips om andra inrednings butiker om ni är intresserade. CE på Engelbrektsgatan inne i stan, Nice på Mariebergs köpcentrum & Vita rummet i karlskoga ska vara bra ( Har ej varit där själv ännu) Hoppas ni får det trevligt.. Kram Maria, Mysig blogg du har förresten.. =)

Frida sa...

Vad otrolig fin din "medicinlåda" är, får man fråga vart du köpt den ?=)