söndag 11 juli 2010

Mormorsfilt och annat nytt i tyg!


Hej! Det är väldigt varmt just nu! Vem behöver en filt ute, egentligen? Kunde dock inte låta bli att köpa mormorsfilten på en återvinningsbutik, trots värmen.. 30 kr. perfekt!







Kuddarna är också nya -från Gudrun Sjödén, det finns en hel del fint till hemmet där..



Hängmatta från Indiska, "design Jade Jagger", där har jag inte legat så värst mycket än, men det kommer nog..

Var på en auktion idag, f.ö. Inte mycket folk, p.g.a ute-temperaturen! Jag budade på en hel del, men det ville sig inte riktigt.. några "fynd" blev det ändå, förstås! ..visar senare.

Hej så länge!

5 kommentarer:

Lilla gårdshuset sa...

Filten är ju jättefin. Hängmattan ser helt galet skön ut! Nu måste jag försöka att sova i denna värme.

Kramis/Heléne

Jenny sa...

Hej!
Vilken fin filt, gillar mormorsrutor:)

Ser fram emot att få se dina fynd från auktionen!

Gösta hälsar tillbaka till Clifford;)

Kraam Jenny

Mina Eviga påhitt sa...

Hejsan! Ja, det var ett riktigt fynd!Filten är jättefin!
Kram
Eva

Lisbet sa...

Fina saker. Mormorsrutor är alltid så vackra...
Ha en fin fortsatt dag i värmen!

Gardenhouse sa...

Så fint det blev med de nya fynden!
Och häng mattan precis den har jag också spanat in... Vill ha!
Lägg dig och mys planera Danmarks resan i den vet jag!
Kram Sussi