måndag 14 december 2009

Krångel och tidiga julklappar!


Hej! Vi har nyligen skaffat trådlöst bredband, och det funkar inget vidare :( Har knappt inte kommit ut på Internet någonting alls de sista dagarna!! En sak jag hann se, den minuten jag var uppkopplad tidigare i eftermiddags, var i alla fall en trevlig överraskning: Vinst hos "Livet på Utanäs"! www.livetpautanas418.blogspot.com. Sussi som har den bloggen har öppnat en trevlig nätbutik. Jag vann en fin ljuskrona som samtidigt är fat till kakor t.ex! En oväntad julklapp , kul! (Tyvärr gick det inte att kopiera bilden på det, nu när datorn krånglar, så det får jag visa senare.. )



En annan egenköpt julklapp är denna brickan i zink med fint stjärnmönster. Hittade den på Värmlands muséums shop häromdagen..




En annan tidig julklapp, en gammal fin kaffeburk som min mor hade ståendes hemma hos sig. Den fick jag nu bli ny ägare till! Och hinner jag koka egen knäck så ska den förvaras i burken!


På återseende, ( förhoppningsvis) innan jul !!

7 kommentarer:

Susanne sa...

Det är inte lätt när man är en bloggare att inte kunna ha tillgång till datorn,,fy vad hemskt..Men vi njuter dom stunder du är här..Kram Susanne

Älskade pion sa...

Grattis till din vinst. Fin kakbuk. Ha en skön kväll. Kramar Ulrika

Kicki sa...

Grattis till vinsten.
Fint zinkfat. Jag älskar zink.
Ha det Gott
Kram
Kicki

♥ Pia... sa...

Hejsan..grattis till fin vinst..men så tråkigt med datorn..supertöligt alltså..söt kakburk..hoppas nu att det löser sej för dej..kram..pia

Jenny sa...

Hej!
Vad jobbigt med internetkrångel, allra helst för en bloggare!

Såg att du vann den fina ljusstaken/fatet hos Sussi, vad kul!!Grattis! Det är jättefint, har själv ett likadant som jag har tända ljus o clementiner i:)

Ha det bra och hoppas du kommer ut på nätet snart igen!

Kram Jenny

Älfgärdet sa...

Den där ljusbrickan var ju så fin! Måste nog ta mig en titt in på museét. Hur är läget inför lördag? Förmiddag absolut! Eleanor har lucia till häst kl 15.00 så jag måste nog vara hemma till 14.00. Hoppas bara att ditt nät fungerar nu så att vi kan höras av :).

Kristall & Pynt sa...

Grattis till din fina vinst.
önskar dig en riktigt God Jul.
Kram Sofia