tisdag 28 oktober 2008

Höst tradition

Att åka till Ullared och shoppa varje år i oktober har blivit en årlig tradition för mig och två
kompisar. Vi handlar mest barnkläder, allt från vinteroveraller till lucialinnen, köper julklappar, och sist men inte minst hinner vi umgås i lugn & ro...Det är nästan 35 mil enkel väg
så man hinner prata en del!


Lite inredningsprylar brukar man alltid få med sig hem.., t.ex tofflor till gäster!

Dörrmatta att lägga fram till jul...

. . . .Och som alltid slinker det ner diverse livsnödvändiga saker såsom julklappsetiketter, väggljuslykta och liten ängel .. Tack för sällskapet Marita och Stina!

4 kommentarer:

Mitt vita hem sa...

Oj vad mycket fint du hittade på Gekås, jag har ju bara drygt en timme dit så det blir några vändor om året.
Jag har en utmaning till dig, på min blogg.
Kram Heidi

Nettan sa...

Hejsan! Tack för din fina kommentar och för att du kikade in hos mig!
Låter spännande med Ullared..har aldrig varit där men det kanske är värt att ta sig en tur!
Kram Neattan

Mitt Egnahem sa...

kul att du hittade in till mig. Snyggt grönt kök! MVH Värmländska Mitt Egnahem

♥ Pia... sa...

Hej ..å en ny värmlänning:)..kikar in via egna hem......kommer säkert kika in i gen..välkommen att kika in till mej..PIA i vardagsrummet...