söndag 25 september 2011

Jag gillar hösten!

Hej! Oj, vad lite tid jag har haft för bloggen på senaste tiden,det har varit en riktig "rivstart" på hösten med mycket jobb & annat..

Hösten brukar ju annars vara lite mer avslappnad, och ge tid till lite inomhusprojekt och pyssel. Jag har så mycket jag vill göra!!





Den här burken fyndade jag på den årliga loppisen som en båtklubb här i stan har..5 kr!! Bredvid står den gamla vågen som jag köpte där förra året.






Kottar och svampar gillar jag mycket, fint som höstdekoration!



Nu skall jag snart sätta mig på tåget för att åka till Växjö på en tvådagars konferens. Har aldrig varit i den staden! Finns det någon som vet om någon bra, rolig inredningsbutik eller secondhand butik i Växjö?? Vore roligt om ni kunde tipsa mig i så fall!



HA EN TREVLIG KOMMANDE VECKA!

5 kommentarer:

♥ Pia... sa...

Hej.. nu var det ett tag sedan ..och såg mycket kul hos dej.. vilka fina fynd alltsåå.. Ja det är mycket man vill göra när hösten kommer och så tror man att NU är det lite lugnare..pyts heller.. rääääserfart:).. Växsjö känner jag inte till tyvärr.. ha en skön ny vecka..kram..Pia

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej
Man vill så mycket men tiden räcker inte till alltid, precis så känner jag också nu :)
Men man får försöka ta lite i taget och så kanske man hinner ikapp till slut (tror jag inte på själv ens:))
Ha en fin dag o ha det trevlig i Växjö.
Kram kram
Jessica

Älskade pion sa...

Wow,vilket fynd,som hittat.;)Ha det så trevligt på konferansen,kan tyvärr inte komma med några tips på affärer,men hoppas att du får det av någon annan.Kram Ulrika

Lisbet sa...

Jo, det finns så mycket man vill göra. För det mesta. Samma här.
Är det grovsalt som du har som snö?
Fint är allting.

Hoppas du hade en givande konferens. Jag ska på ngt liknande tvådagars i början av veckan och försöker planera in ngt att hinna gå på i pauserna :)

Ha en fin dag!

♥ Pia... sa...

Haha.. nää nåt sälja smör blir de inte:) och mârtensinlägg blev de inte heller.. herregud så fort helgen går..och har man huset fullt av sina nära & kära som vi varit å gjort mârten med så.. då är örken slut.. ha de gött.. å spegelbilden ..tjaa det geck dä med.:).Pia