söndag 5 december 2010

Premiär för julpyntat sovrum!

Hej! Aldrig tidigare har jag julpyntat i sovrummet. Det känns liksom som det minst viktiga rummet, efter badrummen, :) att få julkänsla i.
Men i går inhandlade jag en fin God Jul- vimpel på en trevlig julmarknad hos Petra med bloggen "Romantiska hem", www.romantiskahem.blogspot.com, och jag tyckte helt enkelt den passade bäst i sovrummet!




(Det ser ut som vi har fläckar på snedtaks-väggen?)

Närbild på den fina vimpeln..

Lite juliga detaljer även på stolen/sängbordet..

.. en lite julig kudde fick också vara med.

Jag köpte en hel del fint på julmarknaden i Kristinehamn, får visa senare!

Tack för att ni kikar in här!

9 kommentarer:

Lisbet sa...

Så fint!
Stolen är också så fin med sitt pynt.

lolla sa...

hejsan
trevlig blogg du har och pyntat och mysigt
kram lolla

Gardenhouse sa...

Så fint sovrummet blev!
Vimpeln är ju ur söt, och de små granarna, kul att få se fler marknads fynd framöver...
Kram Sussi

Sussi sa...

Halloj!
Har vimsat runt i bloggvärlden en stund och så plötsligt hamnade jag här hos dig....vilken härlig blogg!
Så fint du gjort det tom i sovrummet! Jättefina vimplar, de passade ju perfekt ovanför sängen. Allt annat fix är också väldigt fint och inspirerande!
Kram
Sussi

Älfgärdet sa...

Stod att o drog i den där jag med ;). Ångrade mig när jag kom hem såklart så jag har nu lyckats få fram lite material :)

Jenny sa...

Vilken fin vimpel! Gillar sängen och stolen oxå, riktigt charmiga!

Ha en mysig kväll!

Kraam Jenny

Systrarna Hjertén sa...

Jättefin girlang, i jättefint sovrum!

Kul att du hittade oss!

Mvh
Frida

Maria sa...

Så mysigt ni har det!

God Jul och tack för din fina kommentar hos mig :)

KRAM

Inspiration i vitt sa...

så fint du har gjort i ditt sovrum, varmt och ombonat. Jag köpte samma vimpel som din, gillade den mycket. Hoppas du får glädje av godiset och framförallt förpackningarna. Kram på dig/Ingela.