onsdag 31 mars 2010

Lite påskigt i köket!

Hej! Nu ikväll hade jag tänkt att göra lite påskfint ute. Hade planerat att sätta lite penséer mm. i några utekrukor. Tyvärr bara regnar det just nu, och trött som jag är orkar jag inte stå ute i regn och plantera.. vet inte heller om det alls går att gräva ur någon jord ur vår lilla komposthög? Den är väl antagligen frusen än!




Vårigt och färgglatt i köket..





Liten cupcakes- burk från butiken "Rum och kök" .




Gamla burkar och receptböcker byter plats allt som oftast..




Trevliga tidningar från 40-talet (och speciellt annonserna i dem..) har jag svårt att motstå!




Ha en trevlig början på påsken!

11 kommentarer:

Sussi sa...

Härliga köks bilder på fina föremål väl sammansatta.
Så snyggt det blev med stegen = TOPPEN!
Glad Påsk, kram Sussi

Susanne sa...

Kikar in för att önska dig en
Glad Påsk..
kram Susanne

Inas sa...

Hej Vännen!
Det var ett tag sedan jag fick lite tid att titta in men vad fint du har det. och härligt med pynt till påsk. Ville bara önska dig en riktig trevlig påsk. Goa kramar Ina

här är gudagott att vara sa...

Fina saker du har!
Jag vill önska dig en riktigt Glad Påsk , vi ses på Blåkulla.
Haregott!

Sköna o Gröna Ting sa...

Hej i PÅSK stugan:))))

Önskar dig en fantastisk påsk och hoppas den blir solig, mättande, social och helt UNDERBAR!!!

Påskkramar
Marianne

Mia sa...

Vilket påskfint kök ni har. Så här när våren är i antågande gör sig ert (omdiskuterade) gröna kök extra bra på bild .... GLAD PÅSK till alla.

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej hej.
önskar dej en riktigt härlig påskhelg.
Kram Anette

Älskade pion sa...

Härliga gamla saker,burkarna var ju helt ljuvliga. ;)Ha en skön påskhelg. Kram Ulrika

Änglarnas hus sa...

Vilka fina gamla bilder du visar ur kokböcker!!..

Ha en riktigt bra Påskhelg!!

Kramis Sanne!!

Kristall & Pynt sa...

Hej!
Vill önska dig en riktigt Glad Påsk.
Kram Sofia

Lisbet sa...

Glad fortsättning på Påsken! Fint har du gjort det!