fredag 2 mars 2012

Nytapetserat!

Hej! Nu har vi tapetserat i vårt nya sovrum. Det är Josef Franks mönster "Eldblomma" som vi nu har som fondvägg, de övriga väggarna är vita. Tycker det blev jättebra, rummet är stort så det gör inget att mönstret är "Rörigt"..





Golvet får vara kvar lackat som det var.


Lite grejer som skall upp på väggarna, plåtlåda från "Iris o Doris"








Sockerlådor som sängbord. Som kvällslektyr just nu, CajsaStina Åkerströms "Du och jag,farsan",ett bokrea-köp.



Nu ska jag gå ut i vårsolen!


Trevlig Helg!!

















8 kommentarer:

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Väldigt vackert.
Härligt att ha ett "nytt" sovrum.
Kram kram
Jessica

Ett ögonblick sa...

Hej!
Så fint det blev! En jätteskön tapet som man blir glad av.
Den där plåtlådan var ett läckert köp!

Här är det också sol...just nu städar jag...men dammet bara yr så det känns lite olustigt i solen...mycket bättre att vara ute i den friska vårluften och kanske få lite färg på bleka kinder samtidigt.

En fin helg önskar jag Dig.
//lisamaja

kullervilla sa...

Härligt sovrum ni skapat,tapeten bara så läcker...
Nu skall jag också ut i solen.
ha en go helg
kramiz//kullervilla

Lisa.L sa...

Men så himla läcker tapet :D kram

Designe sa...

Men du såå fint det blev! Gillar den tapeten jättemycket och det var snyggt med brun säng till! Gillar din låda med hjul, jag har en liknande! :) Superfint blev det! Hmm..du skrev att jag nog titta på Fröken fräkens inlägg..menar du Tusen idéer och en fröken?..
Kram :)

Älfgärdet sa...

Såklart att det blev superbra! Den är jättefin tapeten. Passar väldigt bra in i ert hus & till de där ursnygga 1920-30-tals sängarna. Helt rätt tidsanda :).

Jenny sa...

Jättesnyggt! Den tapeten är en riktig klassiker:)

Kraam Jenny

Systrarna Hjertén sa...

Jättesnyggt!

Mvh
Frida