onsdag 20 juli 2011

Ny soffa = nytt vardagsrum

Hej! Såhär mitt i sommar och semester har vi köpt en ny soffa. En ljus soffa, äntligen. Hela rummet blev som nytt när de gamla mörkblå sofforna kom bort!






Nu möblerade vi även lite annorlunda, det känns kul med lite nytt..












Ganska nya är även krukorna i vardagsrummet, de är från "noll54".









Det är nästan, men bara nästan, så att man längtar lite till höstens tv-kvällar med tända ljus och en skål smågodis..







Ha det bra!!

7 kommentarer:

Ett ögonblick sa...

Åh, vilken snygg soffa!!
Jag vill också ha en Howardtyp där vi sitter och tittar på TV, men en mörkare...med tre hundar och fyra katter är det egentligen bara skinnsoffor som funkar, men jag vill så gärna ha en Howard i tyg.
Krukorna var också jättesnygga!
Men höstkvällar...nej! inte än, men jag förstår din längtan;)

Ha det gott!
//lisamaja

Martina Andersson sa...

Hej vännen =) Hmm jag vet den soffan är underbar =)
Jag hoppas att du mår bra och du det blev verkligen så himla fint i din lilla soffhörna =) Kan tänka mig att sitta där själv =) Hoppas att vi snart hörs igen Kram tina

Mia sa...

Vad jättebra det blev!! Kul med lite nytt!!

Lotta sa...

Fint du gjort och du längta inte till hösten tänd ljusen nu!! Kram LOtta

här är gudagott att vara sa...

Jätte fin soffa ni köpt!
Viss är det härligt när man köper något nytt som man bara gillar och se förändring.
Där kommer ni att mysa
Haregott!

Johanna Stålros sa...

så fint bord! Kram J

Mycket annat & lite betong sa...

Så fint med vit soffa! Och snyggt med placeringen tvärs över hörnan.
Mysig blogg du har!

Hälsningar Agneta